Καλωσόρισμα

Φίλες και Φίλοι,

Καλωσορίσατε στον διαδικτυακό μου τόπο!
 

Στις δημοτικές εκλογές της 7ης Νοεμβρίου θα είμαι υποψήφιος δημοτικός σύμβουλος με τον συνδυασμό "Μαρούσι - Ανθρώπινη Πόλη" του Γιώργου Πατούλη.
 

Είτε τα λέμε από κοντά, είτε πότε - πότε στο τηλέφωνο, είτε έχουμε γνωριστεί κάπου είτε δεν έχουμε γνωριστεί αυτός ο διαδικτυακός τόπος θέλω να αποτελέσει ένα επιπλέον μέσo επικοινωνίας μας! Ένα μέσο που θα κάνει την επικοινωνία μας πιο άμεση και συστηματική!
Επιθυμώ να αναπτύξουμε αμφίδρομη επικοινωνία καθ' όλη την πορεία προς τις εκλογές αλλά και μετά εφόσον πλέον με τη δική σας ψήφο θα είμαι εκπρόσωπος σας στα κοινά του Δήμου μας!


Σας καλώ να διαβάσετε τις απόψεις μου και να μου στείλετε τις προτάσεις και τα σχόλιά σας...
ΜΑΖΙ μπορούμε 
να βρούμε ιδέες, 
να θέσουμε στόχους, 
να βρούμε λύσεις, 
να οργανώσουμε διαδικασίες και 
να υλοποιήσουμε αυτά τα μικρά και τα μεγάλα που θα κάνουν το Μαρούσι..."Ανθρώπινη Πόλη"

Σας περιμένω! Ξεκινάμε...

Φιλικά 
Θανάσης